Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Katedra za kineziološku edukaciju
Citirajte ovaj rad
Franjo, L. (2019). Utjecaj programiranog procesa vježbanja na razvoj koordinacije i snage kod djece s teškoćama u razvoju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:312808
Franjo, Lucija. "Utjecaj programiranog procesa vježbanja na razvoj koordinacije i snage kod djece s teškoćama u razvoju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:312808
Franjo, Lucija. "Utjecaj programiranog procesa vježbanja na razvoj koordinacije i snage kod djece s teškoćama u razvoju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:312808
Franjo, L. (2019). 'Utjecaj programiranog procesa vježbanja na razvoj koordinacije i snage kod djece s teškoćama u razvoju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 02.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:312808
Franjo L. Utjecaj programiranog procesa vježbanja na razvoj koordinacije i snage kod djece s teškoćama u razvoju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 02.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:312808
L. Franjo, "Utjecaj programiranog procesa vježbanja na razvoj koordinacije i snage kod djece s teškoćama u razvoju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:312808