Klarić, A. (2021). A Comparative Analysis of English Vocabulary Input in EFL Textbooks for Young Learners (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:512735
Klarić, Antonia. "A Comparative Analysis of English Vocabulary Input in EFL Textbooks for Young Learners." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:512735
Klarić, Antonia. "A Comparative Analysis of English Vocabulary Input in EFL Textbooks for Young Learners." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:512735
Klarić, A. (2021). 'A Comparative Analysis of English Vocabulary Input in EFL Textbooks for Young Learners', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:512735
Klarić A. A Comparative Analysis of English Vocabulary Input in EFL Textbooks for Young Learners [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:512735
A. Klarić, "A Comparative Analysis of English Vocabulary Input in EFL Textbooks for Young Learners", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:512735