završni rad
Prilagodba didaktičko - metodičkog pristupa djeci s glasovno - jezično - govornim teškoćama u dječjim vrtićima

Medved, Petra
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Medved, P. (2022). Prilagodba didaktičko - metodičkog pristupa djeci s glasovno - jezično - govornim teškoćama u dječjim vrtićima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:694719

Medved, Petra. "Prilagodba didaktičko - metodičkog pristupa djeci s glasovno - jezično - govornim teškoćama u dječjim vrtićima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:694719

Medved, Petra. "Prilagodba didaktičko - metodičkog pristupa djeci s glasovno - jezično - govornim teškoćama u dječjim vrtićima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:694719

Medved, P. (2022). 'Prilagodba didaktičko - metodičkog pristupa djeci s glasovno - jezično - govornim teškoćama u dječjim vrtićima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:694719

Medved P. Prilagodba didaktičko - metodičkog pristupa djeci s glasovno - jezično - govornim teškoćama u dječjim vrtićima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:694719

P. Medved, "Prilagodba didaktičko - metodičkog pristupa djeci s glasovno - jezično - govornim teškoćama u dječjim vrtićima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:694719

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.