završni rad
Značaj senzorne integracije u razvoju djece s poremećajima iz spektra autizma

Ivana Marković (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Marković, I. (2017). Značaj senzorne integracije u razvoju djece s poremećajima iz spektra autizma (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:440906

Marković, Ivana. "Značaj senzorne integracije u razvoju djece s poremećajima iz spektra autizma." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:440906

Marković, Ivana. "Značaj senzorne integracije u razvoju djece s poremećajima iz spektra autizma." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:440906

Marković, I. (2017). 'Značaj senzorne integracije u razvoju djece s poremećajima iz spektra autizma', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 18.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:440906

Marković I. Značaj senzorne integracije u razvoju djece s poremećajima iz spektra autizma [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2017 [pristupljeno 18.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:440906

I. Marković, "Značaj senzorne integracije u razvoju djece s poremećajima iz spektra autizma", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:440906