Kožar, A. M. (2024). Poticanje razvoja čitalačke pismenosti u udžbenicima Hrvatskog jezika za mlađe razrede osnovne škole (od 2019. do danas) (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:280156
Kožar, Ana Maria. "Poticanje razvoja čitalačke pismenosti u udžbenicima Hrvatskog jezika za mlađe razrede osnovne škole (od 2019. do danas)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:280156
Kožar, Ana Maria. "Poticanje razvoja čitalačke pismenosti u udžbenicima Hrvatskog jezika za mlađe razrede osnovne škole (od 2019. do danas)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:280156
Kožar, A. M. (2024). 'Poticanje razvoja čitalačke pismenosti u udžbenicima Hrvatskog jezika za mlađe razrede osnovne škole (od 2019. do danas)', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:280156
Kožar AM. Poticanje razvoja čitalačke pismenosti u udžbenicima Hrvatskog jezika za mlađe razrede osnovne škole (od 2019. do danas) [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:280156
A. M. Kožar, "Poticanje razvoja čitalačke pismenosti u udžbenicima Hrvatskog jezika za mlađe razrede osnovne škole (od 2019. do danas)", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:280156