Lizatović, J. (2018). Jeziĉno-komunikacijski ishodi nastave u dvojeziĉnome hrvatsko-mađarskome programu (model B) (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:423275
Lizatović, Josipa. "Jeziĉno-komunikacijski ishodi nastave u dvojeziĉnome hrvatsko-mađarskome programu (model B)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:423275
Lizatović, Josipa. "Jeziĉno-komunikacijski ishodi nastave u dvojeziĉnome hrvatsko-mađarskome programu (model B)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:423275
Lizatović, J. (2018). 'Jeziĉno-komunikacijski ishodi nastave u dvojeziĉnome hrvatsko-mađarskome programu (model B)', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:423275
Lizatović J. Jeziĉno-komunikacijski ishodi nastave u dvojeziĉnome hrvatsko-mađarskome programu (model B) [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:423275
J. Lizatović, "Jeziĉno-komunikacijski ishodi nastave u dvojeziĉnome hrvatsko-mađarskome programu (model B)", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:423275