diplomski rad
Didaktičko-metodički aspekti inkluzije slijepe djece u redoviti odgojno-obrazovni program

Jasna Zubić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet
Katedra za pedagogiju i didaktiku
Citirajte ovaj rad...

Zubić, J. (2015). Didaktičko-metodički aspekti inkluzije slijepe djece u redoviti odgojno-obrazovni program (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:822543

Zubić, Jasna. "Didaktičko-metodički aspekti inkluzije slijepe djece u redoviti odgojno-obrazovni program." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:822543

Zubić, Jasna. "Didaktičko-metodički aspekti inkluzije slijepe djece u redoviti odgojno-obrazovni program." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:822543

Zubić, J. (2015). 'Didaktičko-metodički aspekti inkluzije slijepe djece u redoviti odgojno-obrazovni program', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 17.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:822543

Zubić J. Didaktičko-metodički aspekti inkluzije slijepe djece u redoviti odgojno-obrazovni program [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2015 [pristupljeno 17.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:822543

J. Zubić, "Didaktičko-metodički aspekti inkluzije slijepe djece u redoviti odgojno-obrazovni program", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:822543