Naslov Comics and Their Benefits in Teaching English as a Foreign Language
Naslov (hrvatski) Strip i njegove prednosti u učenju engleskog kao stranog jezika
Autor Filip Džankić
Mentor Krunoslav Mikulan (mentor)
Mentor Vladimir Legac (mentor)
Član povjerenstva Lovorka Zergollern-Miletić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Krunoslav Mikulan (član povjerenstva)
Član povjerenstva Vladimir Legac (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Zagreb
Datum i država obrane 2017-06-30, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana HUMANISTIČKE ZNANOSTI Interdisciplinarne humanističke znanosti Metodike nastavnih predmeta humanističkih znanosti
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana UMJETNIČKO PODRUČJE Likovne umjetnosti Grafika
Sažetak In this paper, readers can learn about comic books, what they are, how they work as an expressive mode, how to read them and how to decode their language. The paper contains a chapter about their history and controversies regarding why the medium was, and sometimes still is, considered unworthy. Readers can find out how this medium can benefit foreign language teaching as a general tool in class which can help in various areas such as reading required literature (which these books could become a part of), learning vocabulary, learning idioms, discovering foreign culture and reading. As an additional benefit, comic books can help develop critical thinking. Readers can learn general information about the fear EFL students can experience while learning and using the language and find suggestions on how comic books could be used to alleviate the negative emotions some students develop. The paper also contains testimonials of teachers and people otherwise connected to schools which have introduced comic books in their repertoire, some sample plans, and recommendations for further reading if readers want to expand their knowledge on the subject even further. Finally, the paper contains a report and analysis of research conducted in two Zagreb primary schools, executed through questionnaire form with two goals: to determine the general disposition of students of ages 12 – 15 towards comic books, and to discover if any fear of using the English language exists in schools. The questions used were taken from the Foreign Language Reading Anxiety Scale (FLRAS) (Saito & Garza, 1999) with additional original questions about comic books and English language learning added at the end.
Sažetak (hrvatski) U ovome radu čitatelji mogu dobiti informacije o stripovima: što su, kako funkcioniraju kao izražajni medij, kako ih čitati i kako dekodirati njihov jezik. Rad sadrži poglavlje o njihovoj povijesti i kontroverzama koje su pratile medij, a koje su označavale, a negdje dalje i označuju, medij nedostojnim. Čitatelji mogu saznati kako medij može pomoći poučavanju stranoga jezika, tj. kako može biti općim alatom u učionici koji može pomoći u raznim područjima poput učenja vokabulara, učenja idioma, otkrivanja strane kulture i čitanja – kako uvjeriti nevoljne čitače. Dodatna je prednost što stripovi mogu pomoći razvitku kritičkog mišljenja, kao što je objašnjeno u radu. Čitatelji mogu naučiti opće informacije o strahu od stranog jezika koje učenici mogu iskusiti tijekom učenja i korištenja jezika i mogu pročitati savjete o tome kako koristiti stripove da bi se te negativne emocije, koje neki učenici razviju, otklonile. Rad također sadrži ispovijesti učitelja i ljudi povezanih sa školama koje su integrirale stripove u svoj repertoar, primjere priprema za sat i listu preporuka za čitanje, ako čitatelji žele još više proširiti svoje znanje o području. To nam daje uvid u to kako su stripovi utjecali na studente i na koji način. Konačno, rad sadrži izvještaj i analizu istraživanja provedenog anketama u dvjema zagrebačkim školama koje je imalo dva cilja: određivanje općeg stajališta učenika starosti 12 – 15 godina prema stripovima i otkrivanja prisutnosti straha u korištenju engleskoga jezika unutar i izvan škola. Korištena pitanja preuzeta su iz Skale za anksioznost kod čitanja na stranom jeziku (FLRAS) (Saito & Garza, 1999), uz dodatak originalnih pitanja o stripovima i o učenju engleskoga jezika.
Ključne riječi
comic book
comic
graphic novel
EFL
fear of language
Ključne riječi (hrvatski)
strip
engleski kao strani jezik
strah od jezika
Jezik engleski
URN:NBN urn:nbn:hr:147:335416
Studijski program Naziv: Učiteljski studij Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: integrirani preddiplomski i diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra primarnog obrazovanja (mag. prim. educ.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-05-20 14:33:43