diplomski rad
Montessori pedagogija u diskursu obrazovne neuroznanosti: dileme, mogućnosti i komparacija

Eđut, Sandra
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Eđut, S. (2019). Montessori pedagogija u diskursu obrazovne neuroznanosti: dileme, mogućnosti i komparacija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:610526

Eđut, Sandra. "Montessori pedagogija u diskursu obrazovne neuroznanosti: dileme, mogućnosti i komparacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:610526

Eđut, Sandra. "Montessori pedagogija u diskursu obrazovne neuroznanosti: dileme, mogućnosti i komparacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:610526

Eđut, S. (2019). 'Montessori pedagogija u diskursu obrazovne neuroznanosti: dileme, mogućnosti i komparacija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:610526

Eđut S. Montessori pedagogija u diskursu obrazovne neuroznanosti: dileme, mogućnosti i komparacija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:610526

S. Eđut, "Montessori pedagogija u diskursu obrazovne neuroznanosti: dileme, mogućnosti i komparacija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:610526

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.