Perković, N. (2019). Književne interpretacije strategija učenja u romanima Frankenstein i Tarzan (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:015528
Perković, Nives. "Književne interpretacije strategija učenja u romanima Frankenstein i Tarzan." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:015528
Perković, Nives. "Književne interpretacije strategija učenja u romanima Frankenstein i Tarzan." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:015528
Perković, N. (2019). 'Književne interpretacije strategija učenja u romanima Frankenstein i Tarzan', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:015528
Perković N. Književne interpretacije strategija učenja u romanima Frankenstein i Tarzan [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:015528
N. Perković, "Književne interpretacije strategija učenja u romanima Frankenstein i Tarzan", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:015528