prikaz prve stranice dokumenta Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja

Sučić, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Sučić, K. (2019). Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096

Sučić, Katarina. "Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096

Sučić, Katarina. "Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096

Sučić, K. (2019). 'Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 16.02.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096

Sučić K. Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 16.02.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096

K. Sučić, "Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.