Pustaj, M. (2019). Utjecaj stanja uhranjenosti na koordinaciju i snagu djece predškolske dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:215868
Pustaj, Mateja. "Utjecaj stanja uhranjenosti na koordinaciju i snagu djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:215868
Pustaj, Mateja. "Utjecaj stanja uhranjenosti na koordinaciju i snagu djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:215868
Pustaj, M. (2019). 'Utjecaj stanja uhranjenosti na koordinaciju i snagu djece predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:215868
Pustaj M. Utjecaj stanja uhranjenosti na koordinaciju i snagu djece predškolske dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:215868
M. Pustaj, "Utjecaj stanja uhranjenosti na koordinaciju i snagu djece predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:215868