Avgustinović, A. (2020). Uloga učitelja u pružanju odgojno - obrazovne podrške učenicima s teškoćama kroz strategiju upravljanja razredom (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:486989
Avgustinović, Antonela. "Uloga učitelja u pružanju odgojno - obrazovne podrške učenicima s teškoćama kroz strategiju upravljanja razredom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:486989
Avgustinović, Antonela. "Uloga učitelja u pružanju odgojno - obrazovne podrške učenicima s teškoćama kroz strategiju upravljanja razredom." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:486989
Avgustinović, A. (2020). 'Uloga učitelja u pružanju odgojno - obrazovne podrške učenicima s teškoćama kroz strategiju upravljanja razredom', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:486989
Avgustinović A. Uloga učitelja u pružanju odgojno - obrazovne podrške učenicima s teškoćama kroz strategiju upravljanja razredom [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:486989
A. Avgustinović, "Uloga učitelja u pružanju odgojno - obrazovne podrške učenicima s teškoćama kroz strategiju upravljanja razredom", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:486989