diplomski rad
Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi

Lisjak, Lara
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet
Katedra za pedagogiju i didaktiku

Citirajte ovaj rad

Lisjak, L. (2020). Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476

Lisjak, Lara. "Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476

Lisjak, Lara. "Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476

Lisjak, L. (2020). 'Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 30.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476

Lisjak L. Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 30.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476

L. Lisjak, "Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.