Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Katedra za pedagogiju i didaktiku
Citirajte ovaj rad
Lisjak, L. (2020). Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476
Lisjak, Lara. "Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476
Lisjak, Lara. "Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476
Lisjak, L. (2020). 'Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476
Lisjak L. Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476
L. Lisjak, "Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476