diplomski rad
Uloga reklama na potrošačke navike predškolske djece

Blažević, Morena
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Blažević, M. (2019). Uloga reklama na potrošačke navike predškolske djece (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:232115

Blažević, Morena. "Uloga reklama na potrošačke navike predškolske djece." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:232115

Blažević, Morena. "Uloga reklama na potrošačke navike predškolske djece." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:232115

Blažević, M. (2019). 'Uloga reklama na potrošačke navike predškolske djece', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:232115

Blažević M. Uloga reklama na potrošačke navike predškolske djece [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:232115

M. Blažević, "Uloga reklama na potrošačke navike predškolske djece", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:232115

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.