diplomski rad
Utjecaj jezičnih igara na razvoj učenikove pismenosti do razdoblja jezične automatizacije

Mandić, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet
Katedra za hrvatski jezik i književnost, scensku i medijsku kulturu

Citirajte ovaj rad

Mandić, I. (2019). Utjecaj jezičnih igara na razvoj učenikove pismenosti do razdoblja jezične automatizacije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:673272

Mandić, Ivana. "Utjecaj jezičnih igara na razvoj učenikove pismenosti do razdoblja jezične automatizacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:673272

Mandić, Ivana. "Utjecaj jezičnih igara na razvoj učenikove pismenosti do razdoblja jezične automatizacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:673272

Mandić, I. (2019). 'Utjecaj jezičnih igara na razvoj učenikove pismenosti do razdoblja jezične automatizacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 27.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:673272

Mandić I. Utjecaj jezičnih igara na razvoj učenikove pismenosti do razdoblja jezične automatizacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:673272

I. Mandić, "Utjecaj jezičnih igara na razvoj učenikove pismenosti do razdoblja jezične automatizacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:673272

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.