diplomski rad
Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Špoljarić, Željka
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet
Katedra za pedagogiju i didaktiku

Citirajte ovaj rad

Špoljarić, Ž. (2020). Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364

Špoljarić, Željka. "Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364

Špoljarić, Željka. "Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364

Špoljarić, Ž. (2020). 'Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364

Špoljarić Ž. Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364

Ž. Špoljarić, "Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.