Svalina, A. (2020). Struktura metodičkih predložaka i metodičkog instrumentarija u kurikulskom pristupu početnome čitanju i pisanju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:508880
Svalina, Ana. "Struktura metodičkih predložaka i metodičkog instrumentarija u kurikulskom pristupu početnome čitanju i pisanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:508880
Svalina, Ana. "Struktura metodičkih predložaka i metodičkog instrumentarija u kurikulskom pristupu početnome čitanju i pisanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:508880
Svalina, A. (2020). 'Struktura metodičkih predložaka i metodičkog instrumentarija u kurikulskom pristupu početnome čitanju i pisanju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:508880
Svalina A. Struktura metodičkih predložaka i metodičkog instrumentarija u kurikulskom pristupu početnome čitanju i pisanju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:508880
A. Svalina, "Struktura metodičkih predložaka i metodičkog instrumentarija u kurikulskom pristupu početnome čitanju i pisanju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:508880