Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Katedra za kineziološku edukaciju
Citirajte ovaj rad
Princip, T. (2021). Razlike u razini razvijenosti motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi u Hrvatskoj i Danskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:844401
Princip, Tara. "Razlike u razini razvijenosti motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi u Hrvatskoj i Danskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:844401
Princip, Tara. "Razlike u razini razvijenosti motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi u Hrvatskoj i Danskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:844401
Princip, T. (2021). 'Razlike u razini razvijenosti motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi u Hrvatskoj i Danskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:844401
Princip T. Razlike u razini razvijenosti motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi u Hrvatskoj i Danskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:844401
T. Princip, "Razlike u razini razvijenosti motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi u Hrvatskoj i Danskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:844401