Mamić, M. (2021). Uloga didaktičkog prostora za opuštanje i osamu na ponašanje djece predškolske dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559529
Mamić, Mirjam. "Uloga didaktičkog prostora za opuštanje i osamu na ponašanje djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559529
Mamić, Mirjam. "Uloga didaktičkog prostora za opuštanje i osamu na ponašanje djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559529
Mamić, M. (2021). 'Uloga didaktičkog prostora za opuštanje i osamu na ponašanje djece predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559529
Mamić M. Uloga didaktičkog prostora za opuštanje i osamu na ponašanje djece predškolske dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559529
M. Mamić, "Uloga didaktičkog prostora za opuštanje i osamu na ponašanje djece predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559529