Krnčević, K. (2021). Konzumerizam u medijskim tekstovima na primjeru animiranog filma "Frozen" (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:122444
Krnčević, Katarina. "Konzumerizam u medijskim tekstovima na primjeru animiranog filma "Frozen"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:122444
Krnčević, Katarina. "Konzumerizam u medijskim tekstovima na primjeru animiranog filma "Frozen"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:122444
Krnčević, K. (2021). 'Konzumerizam u medijskim tekstovima na primjeru animiranog filma "Frozen"', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 04.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:122444
Krnčević K. Konzumerizam u medijskim tekstovima na primjeru animiranog filma "Frozen" [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 04.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:122444
K. Krnčević, "Konzumerizam u medijskim tekstovima na primjeru animiranog filma "Frozen"", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:122444