Kunkić, L. (2021). Kompetentnost učitelja razredne nastave za primjenu i prilagodbu inkluzivnih strategija poučavanja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982582
Kunkić, Lora. "Kompetentnost učitelja razredne nastave za primjenu i prilagodbu inkluzivnih strategija poučavanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982582
Kunkić, Lora. "Kompetentnost učitelja razredne nastave za primjenu i prilagodbu inkluzivnih strategija poučavanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982582
Kunkić, L. (2021). 'Kompetentnost učitelja razredne nastave za primjenu i prilagodbu inkluzivnih strategija poučavanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982582
Kunkić L. Kompetentnost učitelja razredne nastave za primjenu i prilagodbu inkluzivnih strategija poučavanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982582
L. Kunkić, "Kompetentnost učitelja razredne nastave za primjenu i prilagodbu inkluzivnih strategija poučavanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982582