prikaz prve stranice dokumenta Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi

Hrle, Ervina
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Hrle, E. (2021). Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255

Hrle, Ervina. "Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255

Hrle, Ervina. "Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255

Hrle, E. (2021). 'Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 03.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255

Hrle E. Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 03.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255

E. Hrle, "Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.