Hrle, E. (2021). Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255
Hrle, Ervina. "Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255
Hrle, Ervina. "Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255
Hrle, E. (2021). 'Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 16.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255
Hrle E. Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 16.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255
E. Hrle, "Poticajno čitanje, razumijevanje i govorna interpretacija kod djece predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708255