Đurak, M. (2022). Izazovi učenja jezika u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 studenata učiteljskih studija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:799574
Đurak, Mirta. "Izazovi učenja jezika u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 studenata učiteljskih studija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:799574
Đurak, Mirta. "Izazovi učenja jezika u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 studenata učiteljskih studija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:799574
Đurak, M. (2022). 'Izazovi učenja jezika u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 studenata učiteljskih studija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:799574
Đurak M. Izazovi učenja jezika u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 studenata učiteljskih studija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:799574
M. Đurak, "Izazovi učenja jezika u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 studenata učiteljskih studija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:799574