Hrvojić, A. (2022). Doprinos glazbenih aktivnosti i terapije glazbom na mentalno zdravlje djeteta predškolske dobi tijekom pandemije COVID-19 (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642980
Hrvojić, Ana. "Doprinos glazbenih aktivnosti i terapije glazbom na mentalno zdravlje djeteta predškolske dobi tijekom pandemije COVID-19." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642980
Hrvojić, Ana. "Doprinos glazbenih aktivnosti i terapije glazbom na mentalno zdravlje djeteta predškolske dobi tijekom pandemije COVID-19." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642980
Hrvojić, A. (2022). 'Doprinos glazbenih aktivnosti i terapije glazbom na mentalno zdravlje djeteta predškolske dobi tijekom pandemije COVID-19', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642980
Hrvojić A. Doprinos glazbenih aktivnosti i terapije glazbom na mentalno zdravlje djeteta predškolske dobi tijekom pandemije COVID-19 [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642980
A. Hrvojić, "Doprinos glazbenih aktivnosti i terapije glazbom na mentalno zdravlje djeteta predškolske dobi tijekom pandemije COVID-19", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642980