Petrović, A. (2022). Razlike između funkcionalnog kapaciteta djece predškolske dobi i stupnja uhranjenosti (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642314
Petrović, Anamarija. "Razlike između funkcionalnog kapaciteta djece predškolske dobi i stupnja uhranjenosti." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642314
Petrović, Anamarija. "Razlike između funkcionalnog kapaciteta djece predškolske dobi i stupnja uhranjenosti." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642314
Petrović, A. (2022). 'Razlike između funkcionalnog kapaciteta djece predškolske dobi i stupnja uhranjenosti', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642314
Petrović A. Razlike između funkcionalnog kapaciteta djece predškolske dobi i stupnja uhranjenosti [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642314
A. Petrović, "Razlike između funkcionalnog kapaciteta djece predškolske dobi i stupnja uhranjenosti", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642314