diplomski rad
Efekti programiranog tjelesnog vježbanja na motorički status djece predškolske dobi

Matković, Barbara
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Matković, B. (2022). Efekti programiranog tjelesnog vježbanja na motorički status djece predškolske dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:464045

Matković, Barbara. "Efekti programiranog tjelesnog vježbanja na motorički status djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:464045

Matković, Barbara. "Efekti programiranog tjelesnog vježbanja na motorički status djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:464045

Matković, B. (2022). 'Efekti programiranog tjelesnog vježbanja na motorički status djece predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:464045

Matković B. Efekti programiranog tjelesnog vježbanja na motorički status djece predškolske dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 29.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:464045

B. Matković, "Efekti programiranog tjelesnog vježbanja na motorički status djece predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:464045

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.