Pavličević, K. (2022). Određivanje cijene usluga predškolske ustanove u kontekstu marketing mixa (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:796819
Pavličević, Kristina. "Određivanje cijene usluga predškolske ustanove u kontekstu marketing mixa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:796819
Pavličević, Kristina. "Određivanje cijene usluga predškolske ustanove u kontekstu marketing mixa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:796819
Pavličević, K. (2022). 'Određivanje cijene usluga predškolske ustanove u kontekstu marketing mixa', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:796819
Pavličević K. Određivanje cijene usluga predškolske ustanove u kontekstu marketing mixa [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:796819
K. Pavličević, "Određivanje cijene usluga predškolske ustanove u kontekstu marketing mixa", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:796819