diplomski rad
Kurikulumska i didaktička obilježja Montessori pedagogije

Džakula, Paula
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Džakula, P. (2022). Kurikulumska i didaktička obilježja Montessori pedagogije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:310978

Džakula, Paula. "Kurikulumska i didaktička obilježja Montessori pedagogije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:310978

Džakula, Paula. "Kurikulumska i didaktička obilježja Montessori pedagogije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:310978

Džakula, P. (2022). 'Kurikulumska i didaktička obilježja Montessori pedagogije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 22.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:310978

Džakula P. Kurikulumska i didaktička obilježja Montessori pedagogije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 22.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:310978

P. Džakula, "Kurikulumska i didaktička obilježja Montessori pedagogije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:310978

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.