Carek, T. (2017). Poticanje emocionalnog i socijalnog razvoja predškolskog djeteta s ispodprosječnim intelektualnim funkcioniranjem (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:226622
Carek, Tina. "Poticanje emocionalnog i socijalnog razvoja predškolskog djeteta s ispodprosječnim intelektualnim funkcioniranjem." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:226622
Carek, Tina. "Poticanje emocionalnog i socijalnog razvoja predškolskog djeteta s ispodprosječnim intelektualnim funkcioniranjem." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:226622
Carek, T. (2017). 'Poticanje emocionalnog i socijalnog razvoja predškolskog djeteta s ispodprosječnim intelektualnim funkcioniranjem', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:226622
Carek T. Poticanje emocionalnog i socijalnog razvoja predškolskog djeteta s ispodprosječnim intelektualnim funkcioniranjem [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2017 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:226622
T. Carek, "Poticanje emocionalnog i socijalnog razvoja predškolskog djeteta s ispodprosječnim intelektualnim funkcioniranjem", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:226622