Papež, S. (2022). Usporedba korištenja Montessori matematičkog i osjetilnog materijala u razrednoj nastavi matematike i predškolskom odgoju i obrazovanju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:550915
Papež, Suzana. "Usporedba korištenja Montessori matematičkog i osjetilnog materijala u razrednoj nastavi matematike i predškolskom odgoju i obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:550915
Papež, Suzana. "Usporedba korištenja Montessori matematičkog i osjetilnog materijala u razrednoj nastavi matematike i predškolskom odgoju i obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:550915
Papež, S. (2022). 'Usporedba korištenja Montessori matematičkog i osjetilnog materijala u razrednoj nastavi matematike i predškolskom odgoju i obrazovanju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:550915
Papež S. Usporedba korištenja Montessori matematičkog i osjetilnog materijala u razrednoj nastavi matematike i predškolskom odgoju i obrazovanju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:550915
S. Papež, "Usporedba korištenja Montessori matematičkog i osjetilnog materijala u razrednoj nastavi matematike i predškolskom odgoju i obrazovanju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:550915