diplomski rad
Usporedba stavova učitelja informatike o nastavnom planu i programu predmeta Informatika u osnovnom obrazovanju Republike Hrvatske i Češke Republike

Sedlaček, Jana
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Sedlaček, J. (2022). Usporedba stavova učitelja informatike o nastavnom planu i programu predmeta Informatika u osnovnom obrazovanju Republike Hrvatske i Češke Republike (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:743593

Sedlaček, Jana. "Usporedba stavova učitelja informatike o nastavnom planu i programu predmeta Informatika u osnovnom obrazovanju Republike Hrvatske i Češke Republike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:743593

Sedlaček, Jana. "Usporedba stavova učitelja informatike o nastavnom planu i programu predmeta Informatika u osnovnom obrazovanju Republike Hrvatske i Češke Republike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:743593

Sedlaček, J. (2022). 'Usporedba stavova učitelja informatike o nastavnom planu i programu predmeta Informatika u osnovnom obrazovanju Republike Hrvatske i Češke Republike', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:743593

Sedlaček J. Usporedba stavova učitelja informatike o nastavnom planu i programu predmeta Informatika u osnovnom obrazovanju Republike Hrvatske i Češke Republike [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:743593

J. Sedlaček, "Usporedba stavova učitelja informatike o nastavnom planu i programu predmeta Informatika u osnovnom obrazovanju Republike Hrvatske i Češke Republike", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:743593

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.