Matić, J. (2017). Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079
Matić, Josipa. "Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079
Matić, Josipa. "Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079
Matić, J. (2017). 'Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079
Matić J. Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2017 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079
J. Matić, "Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079