Naslov Empowering Cross-Cultural Kids - Bridging The International Emotional Gap
Naslov (hrvatski) Osnaživanje djece iz različitih kultura - premošćivanje međunarodnog emocionalnog jaza
Autor Petra Crnički
Mentor Kristina Cergol (mentor)
Član povjerenstva Lovorka Zergollern-Miletić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Silvija Hanžić Deda (član povjerenstva)
Član povjerenstva Kristina Cergol (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Zagreb
Datum i država obrane 2023-07-04, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Pedagogija
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Psihologija školska psihologija i psihologija obrazovanja
Sažetak This thesis explores the intersection of emotional intelligence (EI) and cross-cultural kids (CCKs) in the context of international schools. Cross-cultural kids, or children who have lived in or been exposed to more than one culture in their developmental years, face unique challenges and opportunities. Available research points to emotional intelligence, or to the ability to recognize, understand, and manage one's own emotions and those of others, as a key factor in academic success and overall satisfaction and well-being. This thesis delves into the relationship between cross-cultural identity and emotional intelligence, as well as the impact of cultural factors on emotional intelligence development in cross-cultural kids. It examines how cultural norms, values, and beliefs can shape emotional expression and regulation, and how this can affect the emotional intelligence of cross-cultural kids. Drawing on existing literature and research, as well as case studies and interviews with people who grew up in culturally diverse environments, the thesis presents interventions and strategies for promoting emotional intelligence development in cross-cultural kids that can help them navigate the unique challenges they face. The findings suggest that the integration of programs that develop emotional intelligence in schools can be particularly beneficial for cross-cultural kids. Furthermore, the thesis discusses the role of teachers in promoting emotional intelligence development in cross-cultural kids, and how they can create a supportive and inclusive environment that fosters emotional growth. This thesis provides a comprehensive understanding of the intersection of emotional intelligence and cross-cultural kids by giving an overview of effective interventions and strategies that can empower cross-cultural kids to thrive in diverse and multicultural environments.
Sažetak (hrvatski) Ovaj diplomski rad istražuje povezanost emocionalne inteligencije i djece koja su izložena više kultura u kontekstu međunarodnih škola. Djeca koja su kroz djetinjstvo izložena najmanje dvije različite kulture, suočavaju se s jedinstvenim izazovima i prilikama u svom razvoju. Literatura upućuje na to da je emocionalna inteligencija, koja se odnosi na sposobnost prepoznavanja, razumijevanja i upravljanja vlastitim emocijama i emocijama drugih, ključni faktor u akademskom i osobnom uspjehu i zadovoljstvu u životu. Ovaj rad istražuje međusobnu povezanost kulturnog identiteta i emocionalne inteligencije te utjecaj kulturnih čimbenika na razvoj emocionalne inteligencije kod djece koja su izložena više kultura. Rad istražuje kako kulturne norme, vrijednosti i uvjerenja mogu oblikovati emocionalni izraz i regulaciju te kako to može utjecati na emocionalnu inteligenciju djece koja su izložena više kultura. Na temelju dosadašnje literature i istraživanja, kao i studije slučaja i intervjue s ljudima koji su odrasli u kulturno raznolikim okruženjima, rad predlaže strategije za promicanje razvoja emocionalne inteligencije kod djece koja su izložena više kultura kako bi im se pomoglo u suočavanju s jedinstvenim izazovima s kojima se suočavaju. Rezultati sugeriraju da integracija socijalnog i emocionalnog učenja može biti posebno korisna za razvoj emocionalne inteligencije kod djece koja su izložena više kultura. Nadalje, u radu se raspravlja o ulozi učitelja u promicanju razvoja emocionalne inteligencije kod djece koja su izložena više kultura i o tome kako oni mogu stvoriti poticajno i inkluzivno okruženje koje potiče emocionalni rast. Ovaj rad pruža sveobuhvatno razumijevanje emocionalne inteligencije i djece koja su izložena više kultura kroz pregled učinkovitih programa i strategija koje mogu osnažiti djecu u multikulturalnim okruženjima.
Ključne riječi
cross-cultural kids
culturally responsive teaching and learning
emotional intelligence
international schools
Ključne riječi (hrvatski)
djeca koja su izložena više kultura
kulturno osviješteno učenje i poučavanje
emocionalna inteligencija
internacionalne škole
Jezik engleski
URN:NBN urn:nbn:hr:147:597704
Studijski program Naziv: Učiteljski studij Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: integrirani preddiplomski i diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra primarnog obrazovanja (mag. prim. educ.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-07-19 07:27:57