Error message

Notice: Undefined offset: 1 in get_prepared_kontakt_mail() (line 2247 of /data/www/drupal/sites/all/modules/dabar/dabar_modules/dabar_core/includes/helper/helper_functions.php).
prikaz prve stranice dokumenta Uloga razredne klime, konstruktivističkoga učenja i učeničke upotrebe digitalnih medija u kvaliteti osnovnoškolske nastave
Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
Uloga razredne klime, konstruktivističkoga učenja i učeničke upotrebe digitalnih medija u kvaliteti osnovnoškolske nastave

Vanek, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Vanek, K. (2024). Uloga razredne klime, konstruktivističkoga učenja i učeničke upotrebe digitalnih medija u kvaliteti osnovnoškolske nastave (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:664439

Vanek, Katarina. "Uloga razredne klime, konstruktivističkoga učenja i učeničke upotrebe digitalnih medija u kvaliteti osnovnoškolske nastave." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:664439

Vanek, Katarina. "Uloga razredne klime, konstruktivističkoga učenja i učeničke upotrebe digitalnih medija u kvaliteti osnovnoškolske nastave." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:664439

Vanek, K. (2024). 'Uloga razredne klime, konstruktivističkoga učenja i učeničke upotrebe digitalnih medija u kvaliteti osnovnoškolske nastave', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:664439

Vanek K. Uloga razredne klime, konstruktivističkoga učenja i učeničke upotrebe digitalnih medija u kvaliteti osnovnoškolske nastave [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 29.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:664439

K. Vanek, "Uloga razredne klime, konstruktivističkoga učenja i učeničke upotrebe digitalnih medija u kvaliteti osnovnoškolske nastave", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:664439

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.