Bračić, D. (2024). Utjecaj poticajnog jezično-komunikacijskog okružja na ovladavanje engleskim jezikom u dječjem vrtiću (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:936186
Bračić, Dorotea. "Utjecaj poticajnog jezično-komunikacijskog okružja na ovladavanje engleskim jezikom u dječjem vrtiću." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:936186
Bračić, Dorotea. "Utjecaj poticajnog jezično-komunikacijskog okružja na ovladavanje engleskim jezikom u dječjem vrtiću." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:936186
Bračić, D. (2024). 'Utjecaj poticajnog jezično-komunikacijskog okružja na ovladavanje engleskim jezikom u dječjem vrtiću', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 30.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:936186
Bračić D. Utjecaj poticajnog jezično-komunikacijskog okružja na ovladavanje engleskim jezikom u dječjem vrtiću [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:936186
D. Bračić, "Utjecaj poticajnog jezično-komunikacijskog okružja na ovladavanje engleskim jezikom u dječjem vrtiću", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:936186