Oraić, I. (2024). Uloga i mogućnosti odgojitelja u prepoznavanju osobitosti i poticanju govorno-glasovno jezičnih sposobnosti kod predškolske djece (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:696441
Oraić, Iva. "Uloga i mogućnosti odgojitelja u prepoznavanju osobitosti i poticanju govorno-glasovno jezičnih sposobnosti kod predškolske djece." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:696441
Oraić, Iva. "Uloga i mogućnosti odgojitelja u prepoznavanju osobitosti i poticanju govorno-glasovno jezičnih sposobnosti kod predškolske djece." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:696441
Oraić, I. (2024). 'Uloga i mogućnosti odgojitelja u prepoznavanju osobitosti i poticanju govorno-glasovno jezičnih sposobnosti kod predškolske djece', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:696441
Oraić I. Uloga i mogućnosti odgojitelja u prepoznavanju osobitosti i poticanju govorno-glasovno jezičnih sposobnosti kod predškolske djece [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:696441
I. Oraić, "Uloga i mogućnosti odgojitelja u prepoznavanju osobitosti i poticanju govorno-glasovno jezičnih sposobnosti kod predškolske djece", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:696441