diplomski rad
Percepcija uloge i važnost profesionalne odgovornosti sudionika ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u odnosu na prepoznavanje i pružanje podrške djeci s teškoćama u razvoju

Skukan, Morena
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Skukan, M. (2024). Percepcija uloge i važnost profesionalne odgovornosti sudionika ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u odnosu na prepoznavanje i pružanje podrške djeci s teškoćama u razvoju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:477320

Skukan, Morena. "Percepcija uloge i važnost profesionalne odgovornosti sudionika ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u odnosu na prepoznavanje i pružanje podrške djeci s teškoćama u razvoju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:477320

Skukan, Morena. "Percepcija uloge i važnost profesionalne odgovornosti sudionika ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u odnosu na prepoznavanje i pružanje podrške djeci s teškoćama u razvoju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:477320

Skukan, M. (2024). 'Percepcija uloge i važnost profesionalne odgovornosti sudionika ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u odnosu na prepoznavanje i pružanje podrške djeci s teškoćama u razvoju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:477320

Skukan M. Percepcija uloge i važnost profesionalne odgovornosti sudionika ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u odnosu na prepoznavanje i pružanje podrške djeci s teškoćama u razvoju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:477320

M. Skukan, "Percepcija uloge i važnost profesionalne odgovornosti sudionika ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u odnosu na prepoznavanje i pružanje podrške djeci s teškoćama u razvoju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:477320

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.