Divić, M. (2024). Povezanost formalnog i neformalnog obrazovanja učitelja i podrške učenicima s teškoćama u inkluzivnom obrazovanju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:070301
Divić, Maria. "Povezanost formalnog i neformalnog obrazovanja učitelja i podrške učenicima s teškoćama u inkluzivnom obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:070301
Divić, Maria. "Povezanost formalnog i neformalnog obrazovanja učitelja i podrške učenicima s teškoćama u inkluzivnom obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:070301
Divić, M. (2024). 'Povezanost formalnog i neformalnog obrazovanja učitelja i podrške učenicima s teškoćama u inkluzivnom obrazovanju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:070301
Divić M. Povezanost formalnog i neformalnog obrazovanja učitelja i podrške učenicima s teškoćama u inkluzivnom obrazovanju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:070301
M. Divić, "Povezanost formalnog i neformalnog obrazovanja učitelja i podrške učenicima s teškoćama u inkluzivnom obrazovanju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:070301