Šporčić, N. (2024). Digitalna revolucija u školama: izvannastavne aktivnosti medijske pismenosti kao alternativa sadržajima TikToka (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982927
Šporčić, Nika. "Digitalna revolucija u školama: izvannastavne aktivnosti medijske pismenosti kao alternativa sadržajima TikToka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982927
Šporčić, Nika. "Digitalna revolucija u školama: izvannastavne aktivnosti medijske pismenosti kao alternativa sadržajima TikToka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982927
Šporčić, N. (2024). 'Digitalna revolucija u školama: izvannastavne aktivnosti medijske pismenosti kao alternativa sadržajima TikToka', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982927
Šporčić N. Digitalna revolucija u školama: izvannastavne aktivnosti medijske pismenosti kao alternativa sadržajima TikToka [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982927
N. Šporčić, "Digitalna revolucija u školama: izvannastavne aktivnosti medijske pismenosti kao alternativa sadržajima TikToka", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982927