diplomski rad
Rodni stereotipi i neverbalna komunikacija u animiranoj seriji "Peppa Praščić"

Dvorneković, Gabriella
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Dvorneković, G. (2024). Rodni stereotipi i neverbalna komunikacija u animiranoj seriji "Peppa Praščić" (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708413

Dvorneković, Gabriella. "Rodni stereotipi i neverbalna komunikacija u animiranoj seriji "Peppa Praščić"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708413

Dvorneković, Gabriella. "Rodni stereotipi i neverbalna komunikacija u animiranoj seriji "Peppa Praščić"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708413

Dvorneković, G. (2024). 'Rodni stereotipi i neverbalna komunikacija u animiranoj seriji "Peppa Praščić"', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 16.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708413

Dvorneković G. Rodni stereotipi i neverbalna komunikacija u animiranoj seriji "Peppa Praščić" [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 16.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708413

G. Dvorneković, "Rodni stereotipi i neverbalna komunikacija u animiranoj seriji "Peppa Praščić"", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:708413

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.