prikaz prve stranice dokumenta Stilovi samopredstavljanja odgojitelja/ica: primjena teorije Ervinga Goffmana u analizi interakcija u predškolskom odgojno-obrazovnom kontekstu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Stilovi samopredstavljanja odgojitelja/ica: primjena teorije Ervinga Goffmana u analizi interakcija u predškolskom odgojno-obrazovnom kontekstu

Mihoković, Marta
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Mihoković, M. (2024). Stilovi samopredstavljanja odgojitelja/ica: primjena teorije Ervinga Goffmana u analizi interakcija u predškolskom odgojno-obrazovnom kontekstu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:521375

Mihoković, Marta. "Stilovi samopredstavljanja odgojitelja/ica: primjena teorije Ervinga Goffmana u analizi interakcija u predškolskom odgojno-obrazovnom kontekstu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:521375

Mihoković, Marta. "Stilovi samopredstavljanja odgojitelja/ica: primjena teorije Ervinga Goffmana u analizi interakcija u predškolskom odgojno-obrazovnom kontekstu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:521375

Mihoković, M. (2024). 'Stilovi samopredstavljanja odgojitelja/ica: primjena teorije Ervinga Goffmana u analizi interakcija u predškolskom odgojno-obrazovnom kontekstu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 04.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:521375

Mihoković M. Stilovi samopredstavljanja odgojitelja/ica: primjena teorije Ervinga Goffmana u analizi interakcija u predškolskom odgojno-obrazovnom kontekstu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 04.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:521375

M. Mihoković, "Stilovi samopredstavljanja odgojitelja/ica: primjena teorije Ervinga Goffmana u analizi interakcija u predškolskom odgojno-obrazovnom kontekstu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:521375

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.