Naslov CLIL in Teaching English Through Etwinning
Naslov (hrvatski) CLIL u učenju engleskoga jezika kroz etwinning
Autor Petra Kardum
Mentor Ivana Milković (mentor)
Član povjerenstva Ivana Cindrić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Kristina Cergol (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ivana Milković (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Zagreb
Datum i država obrane 2024-09-19, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana HUMANISTIČKE ZNANOSTI Interdisciplinarne humanističke znanosti Metodike nastavnih predmeta humanističkih znanosti
Sažetak This thesis explores the integration of innovative language learning methods into modern education, with a focus on Content and Language Integrated Learning (CLIL), English as a Foreign Language (EFL), and the eTwinning platform. The CLIL approach enables simultaneous learning of language and subject matter, while eTwinning provides a digital space for international collaboration among students and teachers. The thesis is divided into two parts: a theoretical overview of the key elements of CLIL, EFL, and eTwinning, and a project proposal that integrates these three components.
The theoretical part explains how CLIL uses content to teach language, the importance of English in a globalized world, and the role of eTwinning in fostering collaboration and communication among students from different countries.
The practical part presents a project proposal based on the eTwinning platform and CLIL methodology, designed for primary school students. The project covers topics such as plastic pollution, habitat destruction, animal extinction, and climate change, which align with UNESCO's Education for Sustainable Development principles. Through collaborative activities and creative tasks, students simultaneously acquire language and thematic skills, while the entire project promotes interactive learning, the use of digital tools, and the development of critical thinking.
The thesis concludes that the integration of CLIL, EFL, and eTwinning not only improves students' language competencies but also enables a deeper understanding of global issues through real-life examples and international collaboration.
Sažetak (hrvatski) Ovaj rad istražuje integraciju inovativnih metoda učenja jezika u suvremeno obrazovanje, s naglaskom na Content and Language Integrated Learning (CLIL), učenje engleskog jezika kao stranog jezika (EFL) i platformu eTwinning. CLIL pristup omogućuje istovremeno učenje jezika i sadržaja, dok eTwinning pruža digitalni prostor za međunarodnu suradnju između učenika i nastavnika. Rad je podijeljen na dva dijela: teorijski pregled ključnih elemenata CLIL-a, EFL-a i eTwinninga te prijedlog projekta koji integrira ove tri komponente.
Teorijski dio obuhvaća objašnjenje kako CLIL koristi sadržaj za poučavanje jezika, važnost engleskog jezika u globaliziranom svijetu te ulogu eTwinninga u poticanju suradnje i komunikacije među učenicima različitih zemalja.
Praktični dio predstavlja prijedlog projekta koji se temelji na eTwinning platformi i CLIL metodologiji, osmišljenog za učenike osnovnih škola. Projekt obrađuje teme kao što su zagađenje plastikom, uništavanje staništa, izumiranje životinja i klimatske promjene, koje su u skladu s principima UNESCO-ovog obrazovanja za održivi razvoj. Kroz suradničke aktivnosti i kreativne zadatke, učenici istovremeno usvajaju jezične i tematske vještine, a cijeli projekt potiče interaktivno učenje, korištenje digitalnih alata te razvijanje kritičkog mišljenja.
Rad zaključuje da integracija CLIL-a, EFL-a i eTwinninga ne samo da poboljšava jezične kompetencije učenika, već im omogućuje dublje razumijevanje globalnih tema kroz stvarne primjere i međunarodnu suradnju.
Ključne riječi
CLIL
English as a Foreign Language
eTwinning
UNESCO
education for sustainable development
Ključne riječi (engleski)
CLIL
učenje engleskog jezika kao stranog jezika
eTwinning
UNESCO
obrazovanje za održivi razvoj
Jezik engleski
URN:NBN urn:nbn:hr:147:019220
Studijski program Naziv: Učiteljski studij; smjerovi: engleski jezik, njemački jezik Smjer: engleski jezik Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: integrirani preddiplomski i diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra primarnog obrazovanja (mag. prim. educ.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2025-01-20 11:11:31