diplomski rad
Ishodi proaktivne uključenosti u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja

Malarić, Marija
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Malarić, M. (2024). Ishodi proaktivne uključenosti u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:874197

Malarić, Marija. "Ishodi proaktivne uključenosti u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:874197

Malarić, Marija. "Ishodi proaktivne uključenosti u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:874197

Malarić, M. (2024). 'Ishodi proaktivne uključenosti u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 13.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:874197

Malarić M. Ishodi proaktivne uključenosti u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 13.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:874197

M. Malarić, "Ishodi proaktivne uključenosti u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:874197

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.