Balen, I. (2018). Procjena fonološke svjesnosti djece pred polazak u školu kao podloga za suvremeni metodički pristup početnom opismenjivanju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:496656
Balen, Ivana. "Procjena fonološke svjesnosti djece pred polazak u školu kao podloga za suvremeni metodički pristup početnom opismenjivanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:496656
Balen, Ivana. "Procjena fonološke svjesnosti djece pred polazak u školu kao podloga za suvremeni metodički pristup početnom opismenjivanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:496656
Balen, I. (2018). 'Procjena fonološke svjesnosti djece pred polazak u školu kao podloga za suvremeni metodički pristup početnom opismenjivanju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:496656
Balen I. Procjena fonološke svjesnosti djece pred polazak u školu kao podloga za suvremeni metodički pristup početnom opismenjivanju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:496656
I. Balen, "Procjena fonološke svjesnosti djece pred polazak u školu kao podloga za suvremeni metodički pristup početnom opismenjivanju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:496656