Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Katedra za pedagogiju i didaktiku
Citirajte ovaj rad
Damjanić, R. (2018). Inkluzija djece s teškoćama u razvoju u redovite vrtićke programe (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:861145
Damjanić, Ružica. "Inkluzija djece s teškoćama u razvoju u redovite vrtićke programe." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:861145
Damjanić, Ružica. "Inkluzija djece s teškoćama u razvoju u redovite vrtićke programe." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:861145
Damjanić, R. (2018). 'Inkluzija djece s teškoćama u razvoju u redovite vrtićke programe', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:861145
Damjanić R. Inkluzija djece s teškoćama u razvoju u redovite vrtićke programe [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:861145
R. Damjanić, "Inkluzija djece s teškoćama u razvoju u redovite vrtićke programe", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:861145