Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Katedra za pedagogiju i didaktiku
Citirajte ovaj rad
Tropčić, I. (2018). Uloga vršnjaka u razvoju socijalnih vještina djeteta s poremećajem iz spektra autizma (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:916369
Tropčić, Ivana. "Uloga vršnjaka u razvoju socijalnih vještina djeteta s poremećajem iz spektra autizma." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:916369
Tropčić, Ivana. "Uloga vršnjaka u razvoju socijalnih vještina djeteta s poremećajem iz spektra autizma." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:916369
Tropčić, I. (2018). 'Uloga vršnjaka u razvoju socijalnih vještina djeteta s poremećajem iz spektra autizma', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 02.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:916369
Tropčić I. Uloga vršnjaka u razvoju socijalnih vještina djeteta s poremećajem iz spektra autizma [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 02.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:916369
I. Tropčić, "Uloga vršnjaka u razvoju socijalnih vještina djeteta s poremećajem iz spektra autizma", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:916369