završni rad
Uloga i kompetencije odgojitelja te suradnja s roditeljima djece s ADHD poremećajem

Katarina Jurkin (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Jurkin, K. (2017). Uloga i kompetencije odgojitelja te suradnja s roditeljima djece s ADHD poremećajem (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:744571

Jurkin, Katarina. "Uloga i kompetencije odgojitelja te suradnja s roditeljima djece s ADHD poremećajem." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:744571

Jurkin, Katarina. "Uloga i kompetencije odgojitelja te suradnja s roditeljima djece s ADHD poremećajem." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:744571

Jurkin, K. (2017). 'Uloga i kompetencije odgojitelja te suradnja s roditeljima djece s ADHD poremećajem', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 18.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:744571

Jurkin K. Uloga i kompetencije odgojitelja te suradnja s roditeljima djece s ADHD poremećajem [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2017 [pristupljeno 18.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:744571

K. Jurkin, "Uloga i kompetencije odgojitelja te suradnja s roditeljima djece s ADHD poremećajem", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:744571