diplomski rad
Povezanost doživljaja roditeljske kompetentnosti i podrške u odgoju djece rane i predškolske dobi

Fotez, Lidija
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Fotez, L. (2018). Povezanost doživljaja roditeljske kompetentnosti i podrške u odgoju djece rane i predškolske dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:371055

Fotez, Lidija. "Povezanost doživljaja roditeljske kompetentnosti i podrške u odgoju djece rane i predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:371055

Fotez, Lidija. "Povezanost doživljaja roditeljske kompetentnosti i podrške u odgoju djece rane i predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:371055

Fotez, L. (2018). 'Povezanost doživljaja roditeljske kompetentnosti i podrške u odgoju djece rane i predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:371055

Fotez L. Povezanost doživljaja roditeljske kompetentnosti i podrške u odgoju djece rane i predškolske dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:371055

L. Fotez, "Povezanost doživljaja roditeljske kompetentnosti i podrške u odgoju djece rane i predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:371055

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.