Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Katedra za pedagogiju i didaktiku
Citirajte ovaj rad
Vajsbaher, D. (2020). Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976
Vajsbaher, Diana. "Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976
Vajsbaher, Diana. "Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976
Vajsbaher, D. (2020). 'Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976
Vajsbaher D. Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976
D. Vajsbaher, "Procjena ponašanja učenika s primjerenim oblikom školovanja u redovitoj osnovnoj školi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:183976